Werkwijze

Hulp in het huishouden via Best Hands

1 Intake gesprek

Samen met u inventariseren wij uw wensen. U kunt uw voorkeuren aan ons online of per telefoon kenbaar maken. Wij gaan spoedig op zoek naar een geschikte kanditaat en plannen een kennismakingsgesprek in.

2 Kennismaking met de werkster

Wij stellen de werkster aan u voor. Tijdens een gesprek kunt u persoonlijk beoordelen of er een klik is. Mocht u niet tevreden zijn, gaan wij op zoek naar een geschikter kandidaat.

3 Uitvoering werkzaamheden

Wanneer u tevreden met de door ons voorgestelde kandidaat worden aantal werkuren, werktijden en werkvoorwaarden vastgesteld. De werkster gaat voor u aan de slag.

U kunt de diensten altijd per direct opzeggen.

4 Periodieke kwaliteitscontroles

Periodiek nemen wij contact me u op om de kwaliteit van de geleverde diensten te controleren. Mocht u om een of andere reden ontevreden zijn zullen wij u helpen bij het vinden van een vervanger.